Retourneren wij regelen het bij PimpsandPearls

Retourneren wij regelen het!
Ben je niet tevreden dan mag je de accessoires binnen 14 dagen voor retour aanmelden.
Wanneer de door PimpsandPearls afgeleverde accessoires niet binnen 14 dagen na aanmelding van retour worden teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.
Zorg ervoor dat je de afzender vermeldt op het pakket. Mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen. Retourneren wij regelen het.

Kenmerk natuurlijke producten

 

Wij werken uitsluitend met natuurlijke producten zoals edelstenen, leer, linnen, wol, hout en schelpen.
Deze materialen zijn uniek in vorm, kleur en uiterlijk, er kunnen dus minimale afwijkingen optreden. Daarnaast onderstreept dit het unieke karakter van onze producten!
Dus vorm, kleurafwijkingen en oneffenheden zijn geen redenen voor een retour.

Belangrijk om te weten, retourneren wij regelen het


Retourneren van jouw online aankoop kan alleen als je deze bestelling hebt geplaatst via de officiële site: www.pimpsandpearls.nl.

Heb je jouw artikel in een winkel of andere online webshop gekocht en je wil deze ruilen of retourneren, dan kan dat uitsluitend bij het desbetreffende verkooppunt.
Aankopen in de officiële www.pimpsandpearls.nl webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild bij andere winkels.

Producten die op verzoek worden gemaakt, zoals maatwerk en gepersonaliseerde producten worden uitgesloten van het retourrecht.

Retour voorwaarde


Alle artikelen worden bij ontvangst gecheckt, de labels mogen niet zijn verwijderd! Accessoires die zichtbaar gedragen, beschadigd of in onacceptabele staat verkeren, worden ook niet aanvaard. In beide gevallen word je retour dan niet in behandeling genomen en het pakketje geretourneerd. Een product moet binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Wordt dit later retour worden gestuurd dan zijn wij helaas genoodzaakt het pakket terug te sturen. Bij uitzonderingen of opmerkingen betreft de retourvoorwaarden dien je contact op te nemen met shop@pimpsandpearls.nl dit om teleurstelling te voorkomen.

Let op! Dit is uitsluitend van toepassing op accessoires gekocht via de officiële webshop van PimpsandPearls.

Instructies om retouren te melden. Retourneren wij regelen het voor je.


Aanmelden via mail naar shop@pimpsandpearls.nl

Verpak je goederen in de originele verpakking en voeg jouw naam en adresgegevens toe. Gelieve voor de retournering gebruik te maken van Post NL. en zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is (aantekenen is niet nodig) en voorzien van het retouradres.
Noteer ook het afzendadres; mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.

Met track en trace kun je jouw zending gemakkelijk online volgen.
Als een pakket zoek raakt, dan moet de verzender klagen bij de vervoerder.
Er kan dan onderzoek worden ingesteld en zo nodig kan de consument schadeloos worden gesteld door de vervoerder, indien hij het pakket verzekerd heeft verzonden.

Retouradres:


PimpsandPearls Webshop

Vijfhuizenberg 44 D
4708 AL Roosendaal
Nederland

Kosten retourzending


De kosten van de retourzending zijn geheel voor de rekening van de verzender (aantekenen is NIET nodig, zeker omdat dit voor de verzender meer kosten met zich meebrengt) en worden daarom niet door PimpsandPearls vergoed. Indien de accessoires ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet PimpsandPearls de betaalde prijs, exclusief eventuele retourkosten en betalingskosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de accessoires. Indien niet aan de retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om de zending in zijn geheel terug te sturen en de gemaakte verzendkosten in rekening te brengen.

Verkeerd / beschadigd artikel ontvangen? Retourneren wij regelen het.


Wanneer je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, dien je dit binnen 3 werkdagen te melden. Je kunt contact opnemen met de klantenservice via: shop@pimpsandpearls.nl of bel +31(0)165-855558.

Terugbetaling aankoopbedrag


Bij het terugbetalen van het retour gestuurde artikel hanteren we dezelfde terugbetaalmethode en tegenrekening. Dat betekent dat dit bijv. dezelfde IBAN rekening, creditcard of PayPal account is als waar mee betaald werd.

In het geval van een cadeaubon wordt dit ook officieel gezien als een betaalmethode.
De cadeaubon wordt dan weer geactiveerd.

Belangrijk om te weten: Retourneren wij regelen het.


Producten die speciaal volgens de specificaties van een klant gemaakt zijn (= maatwerk) kunnen niet worden geretourneerd.

Je ontvangt van ons geen papieren pakbon meer, maar deze mail is jouw digitale pakbon. Wel zo goed voor het milieu én bovendien raak je ‘m zo niet kwijt.

Bezorgen en retourneren van jouw online aankoop kan alleen als je deze bestelling hebt geplaatst via de officiële site: www.pimpsandpearls.com.
Heb je jouw artikel in een winkel of andere online webshop gekocht en je wil deze ruilen of retourneren, dan kan dat uitsluitend bij het desbetreffende verkooppunt.
Aankopen in de officiële www.pimpsandpearls.com webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild bij andere winkels.

 

Bezorgen en retourneren






    Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de aankoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

    Besteld op (DD-MM-YYYY): [order-date]
    Bestelnummer:
    Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

    Naam:
    Adres:

    IBAN Rekeningnummer:

    Datum: