Retourneren wij regelen het bij PimpsandPearls

Retourneren wij regelen het!
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Zorg ervoor dat je de afzender vermeldt op het pakket. Mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.

Kenmerk natuurlijke producten

Wij werken uitsluitend met natuurlijke producten zoals edelstenen, leer, linnen, wol, hout en schelpen.
Deze materialen zijn uniek in vorm, kleur en uiterlijk, er kunnen dus minimale afwijkingen optreden. Daarnaast onderstreept dit het unieke karakter van onze producten!
Dus vorm, kleurafwijkingen en oneffenheden zijn geen redenen voor een retour.

Belangrijk om te weten, retourneren wij regelen het

Retourneren van jouw online aankoop kan alleen als je deze bestelling hebt geplaatst via de officiële site: www.pimpsandpearls.nl.
Heb je jouw artikel in een winkel of andere online webshop gekocht en je wil deze ruilen of retourneren, dan kan dat uitsluitend bij het desbetreffende verkooppunt.
Aankopen in de officiële www.pimpsandpearls.nl webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild bij andere winkels.

Producten die op verzoek worden gemaakt, zoals maatwerk en gepersonaliseerde producten worden uitgesloten van het retourrecht.

Retour voorwaarde

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 4,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@pimpsandpearls.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op! Dit is uitsluitend van toepassing op accessoires gekocht via de officiële webshop van PimpsandPearls.

Instructies om retouren te melden. Retourneren wij regelen het voor je.

Aanmelden kan via het formulier voor herroeping onderaan deze pagina.
Verpak je goederen in de originele verpakking en voeg jouw naam en adresgegevens toe. Gelieve voor de retournering gebruik te maken van Post NL. en zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is (aantekenen is niet nodig) en voorzien van het retouradres.
Noteer ook het afzendadres; mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.

Met track en trace kun je jouw zending gemakkelijk online volgen.
Als een pakket zoek raakt, dan moet de verzender contact opnemen met de vervoerder.
Er kan dan onderzoek worden ingesteld en zo nodig kan de consument schadeloos worden gesteld door de vervoerder, indien hij het pakket verzekerd heeft verzonden.

Retouradres:

PimpsandPearls Webshop
Vijfhuizenberg 44 D
4708 AL Roosendaal
Nederland

Kosten retourzending

De kosten van de retourzending zijn geheel voor de rekening van de verzender (aantekenen is NIET nodig, zeker omdat dit voor de verzender meer kosten met zich meebrengt) en worden daarom niet door PimpsandPearls vergoed.

Verkeerd / beschadigd artikel ontvangen? Retourneren wij regelen het.

Wanneer je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, dien je dit binnen 3 werkdagen te melden na ontvangst. Je kunt contact opnemen met de klantenservice via: shop@pimpsandpearls.nl of bel +31(0)165-855558.

Terugbetaling aankoopbedrag.

Bij het terugbetalen van het retour gestuurde artikel hanteren we dezelfde terugbetaalmethode en tegenrekening. Dat betekent dat dit bijv. dezelfde IBAN rekening, creditcard of PayPal account is als waar mee betaald werd.
In het geval van een cadeaubon wordt dit ook officieel gezien als een betaalmethode.
De cadeaubon wordt dan weer geactiveerd.

Belangrijk om te weten: Retourneren wij regelen het.Producten die speciaal volgens de specificaties van een klant gemaakt zijn (= maatwerk) kunnen niet worden geretourneerd.

Je ontvangt van ons geen papieren pakbon meer, maar deze mail is jouw digitale pakbon. Wel zo goed voor het milieu én bovendien raak je ‘m zo niet kwijt.

Bezorgen en retourneren van jouw online aankoop kan alleen als je deze bestelling hebt geplaatst via de officiële site: www.pimpsandpearls.com.
Heb je jouw artikel in een winkel of andere online webshop gekocht en je wil deze ruilen of retourneren, dan kan dat uitsluitend bij het desbetreffende verkooppunt.
Aankopen in de officiële www.pimpsandpearls.com webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild bij andere winkels.

Bezorgen en retourneren






    Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de aankoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

    Besteld op (DD-MM-YYYY): [order-date]
    Bestelnummer:
    Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

    Naam:
    Adres:

    IBAN Rekeningnummer:

    Datum: